Friday 17 April 2015

Design Kitchen And Dining Room

Design Kitchen And Dining Room

Design Kitchen
Design Kitchen

Design Kitchen And Dining Room
Design Kitchen And Dining Room

Design Kitchen And Dining Room
Design Kitchen And Dining Room


A very important function in the home of one of them room is kitchen. Kitchen space has a very important function, especially for mothers who daily are not far from this kitchen space. Therefore, design kitchen and dining room should be made as comfortable as possible, by applying the functions of all the parts and equipment properly.

This is where the mother would prepare and cook a wide variety of delicious dishes and ready to be served to all family members. A kitchen and dining room should always give priority to neatness, cleanliness and arrangement of kitchen space. In addition, its function is also maintained. Let us not allow an object that does not have a function that corresponds to the kitchen space.

Desain Dapur Dan Ruang Makan

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sebuah ruangan yang memiliki fungsi sangat penting di dalam rumah salah satunya adalah Dapur. Ruang dapur memiliki fungsi yang sangat penting, terutama bagi ibu yang kesehariannya tidak jauh dari ruang dapur ini. Karenanya, desain dapur dan ruang makan harus dibuat senyaman mungkin, dengan menerapkan fungsi-fungsi semua bagian dan peralatan dengan baik.

Disinilah para ibu akan mengolah dan memasak berbagai macam masakan yang lezat serta  siap disajikan untuk semua anggota keluarga. Sebuah dapur dan ruang makan harus selalu mengedepankan kerapian, kebersihan dan penataan ruang dapur. Selain itu, fungsinya juga terjaga. Jangan sampai kita membiarkan sebuah benda yang tidak memiliki fungsi  yang sesuai dengan ruang dapur tersebut.

0 comments:

Post a Comment